Lovdekretet for maskebrug i Spanien pr. den 8. februar 2022
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 08/02/2023 - 09:37
Coronavirus | AMIGOS
Vi dykker ned i lovteksten.
Pr den 8. februar er det ikke længere obligatorisk at bære maske i offentlig transport, og dermed lempes dekretet fra april 2022.
Der er dog undtagelser fra fritagelsen, og her til morgen er dekretet blevet ratificeret i statstidende, BOE, så nu her bringer vi teksten:
Kan måske også interessere dig
EU skal ignorere amerikanske sanktioner mod dommere
Pedro Sánchez i direkte appel til Bruxelles.
Lysets kyst - lige rundt om hjørnet
Costa de la Luz - ″Lysets kyst″ - er nok noget af det nærmeste, vi kan komme det danske Vesterhav, når det er bedst.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








