La’ den nu ligge!
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 04/11/2021 - 07:00
Fly & trafik | AMIGOS
VIDEO: Tendensen er tydelig. Bilister kan ganske enkelt ikke lade mobilen ligge, mens andre endda sidder og læser under kørslen.
Brug af mobiltelefon under kørsel er fortsat den hyppigste distraktion blandt bilister, men det er faktisk helt utroligt, så mange der kører bil uden at køre bil.
Kan måske også interessere dig
DGT advarer mod massive køer: Sådan slipper du nemmest gennem 1. maj-trafikken
Trafikdirektorat, DGT, har iværksat en storstilet trafikoperation i forbindelse med 1. maj-helligdagene.
Livsglæde på fire hjul - Picasso-museet i Málaga forvandlet - 18 kvæstet i turisttog
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Få en fed oplevelse på falderebet: Tag med til lanterne-festival
Orientalsk magi på Costa del Sol.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








