Kunden har altid ret... eller hvad?
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 17/08/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
Rædsom anmeldelse for at gøre det, man annoncerer med - er det ok?
Skal en restaurant holde ekstra åbent, fordi der kommer en kunde med to sultne børn ind ved lukketid?
Skal personalet blive et kvarter mere, så de lige kan nå at lange en tallerken pomfritter og to burgere over disken til gæster, der er kommet for sent ud af starthullerne?
Kan måske også interessere dig
Højesteret fælder historisk dom: Eks-minister Ábalos idømt 24 års fængsel i mundbindssagen
Enstemmig afgørelse i ″Caso Koldo″: Tocifrede fængselsstraffe til politisk top, mens bagmanden slipper for fængsel
Andalusiens røde guld: Ældgammel fisketradition har skabt et massivt turist-boom
Fra hav til tallerken: Sådan blev Almadraba-tunen Sydspaniens største gastronomiske trækplaster.
Tajo de Ronda - En fis i en (flot) hornlygte
VIDEO: Stort anlagt sti imponerer mindre end en finansrådgiver ved en børnefødselsdag.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








