Kræver fængsel til bykonge
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 30/04/2020 - 10:45
Samfund og Politik | AMIGOS
POLITIK & MILJØ: Anklager beder om to års fængsel og 18 måneders inhabilitet for borgmesteren i Nerja for ulovlig affaldsdeponering i naturområde.
Vandkvaliteten i Nerja har i mange år været - med et mildt ord - svingende. Og generelt har man ikke været så god mod naturen.
Der har været ledt spildevand direkte ud i floder og havet under stor kritik, mens naturområder er blevet brugt til affaldsdeponering, og nu ser det endelig ud til, at i hvert fald noget af det får konsekvenser.
Kan måske også interessere dig
Spanske læger lammer sundhedsvæsenet igen i juni
Femte storstrejke i år er en realitet. Det skal du vide.
Reggaeton-stjerne pumper millioner i Madrids restaurationsliv
Bad Bunny-effekten: Økonomisk folkefest i hovedstaden: Bad Bunny sætter Madrids restauranter og hoteller på den anden ende.
Cataloniens smaragdgrønne naturlige svømmepøl
Smuk middelalderbro med turkis vand kun halvanden time fra Barcelona.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








