Kødpriser stiger vildt: Oksekød er blevet 25 procent dyrere på ét år
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 08/10/2025 - 07:02
Penge & Forbrug | AMIGOS
Samlet er kød og pålæg steget med 12 procent, så regeringen bør sænke momsen igen.
I år er oksekødet blevet 21 procent dyrere i Danmark, og det er altså ikke kun nordpå, den er gal.
Kan måske også interessere dig
Spansk inflation holdes i skak
Sommerferien bliver dog dyrere: Flybilletter og hoteller og brændstof presser inflationen op.
En sand folkefest
Reportage i billeder og videoer af den meget venlige mands indtog i Madrid.
Varme spanske sjæle oplever Islands kuldegys
Jeg MÅ dele vores oplevelser fra vidunder til vidunder med dig ...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








