Kaos i sundhedssystemet
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 06/07/2021 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Den eksplosive smitte blandt unge rammer de lokale sundhedscentre alvorligt, og flere regioner overvejer nu at genindføre restriktioner.
Denne gang er der ikke tale om overbelastning af hospitalernes senge hverken med hensyn til antal indlagte på normale COVID19-afdelinger eller på intensiv.
Kan måske også interessere dig
Varemærkebeskytter sig mod AI-trusler - Stressfri spiltrend erobrer verden - Skal laderen blive i stikontakten?
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Flydende lakrids og Den Korte Elevator
Før miniferiens sidste tur nappede vi en bette skarp til morgenmad.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








