Juli var den varmeste måned - nogensinde!
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 12/08/2022 - 10:36
Vejr og natur | AMIGOS
Pyha, den var hot!
Juli var den varmeste måned i Spanien, siden man begyndte at registrere den slags tilbage i 1961.
Kan måske også interessere dig
Turist-tsunamien: Når succesen bliver en trussel
Amsterdam - det internationale symbol på kampen mod overturisme.
DGT-boss forsvarer den omstridte V-16-lanterne
″Det er et teknologisk fremskridt, vi bør være stolte af.″
Bureaukrati forhindrer Madrids mindste og mest affolkede landsby i at vokse
Til gengæld måske én af de mest naturskønne med blot 40 indbyggere.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








