Ingen mobil, ingen online-bank
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 10/09/2019 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
FORBRUG: Fra den 14. september aktiveres en ny fase af den såkaldte PSD2-betalingsstandard, der gør det nødvendigt at have en mobiltelefon for overhovedet at få adgang til sin bank online.
De nye krav til dobbeltkontrol ved adgang til sin online-bankkonto, skyldes EU-direktivet PSD2, der åbner op for funktionerne i bankerne for andre end bankerne selv.
Kan måske også interessere dig
Revolution i pensionssystemet: Nye regler gør det yderst attraktivt for seniorer at arbejde videre
Gennembrud for arbejdende seniorer i Spanien: Ny trappemodel sikrer fuld pension.
Turist-tsunamien: Når succesen bliver en trussel
Amsterdam - det internationale symbol på kampen mod overturisme.
Komplet oplevelse for mave, sind og sjæl
Tradition, innovation og sociale mål går hånd i hånd på dette utrolige sted.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








