Hvor længe må man ønske godt nytår?
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 15/01/2024 - 10:58
Samfund og Politik | AMIGOS
Lidt om protokol og tradition.
Det er to uger siden, at rådhusurene rundt omkring ringede 2024 velkommen. Men der er én sætning, som bliver ved med at følge os på arbejdet, på kaffebaren, med vennerne, og hvor vi end går hen: Godt nytår!
Men ... Er der nogen, der ved, hvornår man egentlig skal stoppe med den hilsen?
Kan måske også interessere dig
Historisk nedrivning i gang: Nu fjernes grænsehegnet til Gibraltar
Gibraltar-aftalen nærmer sig: Grænsekontrollen er allerede sat ud af spil på grund af byggearbejde
Migrationen til EU falder markant: Historisk dyk i ruten til De Kanariske Øer
Frontex-tal afslører store ændringer: Illegal indvandring til EU falder med 40 procent.
Tre generationer gi'r den gas i hovedstaden
Vi skulle blot fejre, at nogle ting var gået godt, og vi var glade for det.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








