Hvor længe må man ønske godt nytår?
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 15/01/2024 - 10:58
Samfund og Politik | AMIGOS
Lidt om protokol og tradition.
Det er to uger siden, at rådhusurene rundt omkring ringede 2024 velkommen. Men der er én sætning, som bliver ved med at følge os på arbejdet, på kaffebaren, med vennerne, og hvor vi end går hen: Godt nytår!
Men ... Er der nogen, der ved, hvornår man egentlig skal stoppe med den hilsen?
Kan måske også interessere dig
Sundhedsvæsenet: Andalusiens største stolthed og hovedpine
Andalusien stemmer: Kan sundhedskrisen vælte den siddende regering?
Isoleret i Kongressen: Både oppositionen og Junts kræver Sánchez’ afgang
Sánchez forsvarede regeringen i dramatisk debat i Kongressen
Rekordstor madkrig vender tilbage
Hvem siger, man ikke må lege med maden?
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








