Amigos-versionen af Spanien i Dag er fri for Google-annoncer

Hvad nu hvis..?

Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 03/11/2020 - 11:44

Coronavirus Turisme | AMIGOS

CORONA & ALARM: Mange på vej til vinterophold i Spanien tænker naturligt: Hvad nu, hvis der igen bliver indført karantæne i hjemmene?

De fleste husker de stramme karantæne-regler, der blev indført under den forrige alarmtilstand i foråret. 

Kan måske også interessere dig
  • Oplev foråret i Nordspanien
    ″Jeg elsker forårets milde klima med lysere dage, grønne landskaber og den der helt særlige ro, som jeg kun finder i Nordspanien″.

Kommentarer

Som Amigos kan du her skrive en kommentar til artiklen - eller stille spørgsmål

Gratis i din indbakke hver dag!

Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.