Hunde efterladt flere timer i varm bil - kun én overlevede
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 02/05/2023 - 10:48
Samfund og Politik | AMIGOS
Tre personer sigtet for dyremishandling, efter de gik på restaurant.
Tre personer efterforskes lige nu for at have forårsaget to hundes død ved at efterlade dem i bagagerummet på deres bil.
Kan måske også interessere dig
Regeringens dekret om beskyttelse af lejere faldt i Kongressen
166 stemte for og 177 imod. Junts gjorde forskellen.
″Jeg bliver siddende til 2027 og længere endnu″
Kampklar Sánchez slår dagsordenen fast efter interne svipsere.
Hvilke strande har verdens hvideste sand?
Spanien er godt repræsenteret på lækkerheds-liste. Og ja, stranden på billedet herover er spansk!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








