Hotellers overskud til velgørenhed
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 26/03/2020 - 10:11
Coronavirus | AMIGOS
CORONAVIRUS: Overskydende mad fra hoteller på De Kanariske Øer, der nu er tvangslukket, går til lokale velgørenhedsforeninger.
Corona-krisen har ramt hotelbranchen på De Kanariske Øer på det værst tænkelige tidspunkt, hvor der var allermest travlt.
For De Kanariske Øers vedkommende er højsæsonen nemlig i vinterhalvåret.
Kan måske også interessere dig
Klar i sofaen - Euforie i Málaga - ″Meget mere end musik″
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Tag med til nordspansk by, hvor guldfeberen stadig raser
Europas største guldmine findes i Spanien.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








