Hotellers overskud til velgørenhed
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 26/03/2020 - 10:11
Coronavirus | AMIGOS
CORONAVIRUS: Overskydende mad fra hoteller på De Kanariske Øer, der nu er tvangslukket, går til lokale velgørenhedsforeninger.
Corona-krisen har ramt hotelbranchen på De Kanariske Øer på det værst tænkelige tidspunkt, hvor der var allermest travlt.
For De Kanariske Øers vedkommende er højsæsonen nemlig i vinterhalvåret.
Kan måske også interessere dig
Gigantløn og fri bolig for at passe hund - Revolution på de spanske veje - McArthurGlen tyvstarter sommeren
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Øde ø-hop til mere ukendte, spanske perler
Inden du smider penge efter dyre flybilletter til Caribien, så tjek, hvad vi har her i Spanien. Måske bliver du overrasket...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








