Hele landet i højeste alarmberedskab
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 26/07/2022 - 11:10
Katastrofe | AMIGOS
Nye brande i Andalusien, Valencia, Navarra og Castilla-La Mancha.
Tusindvis af mennesker er lige nu evakueret fra hus og hjem, og nogle har allerede mistet alt.
Denne weekend opstod der nye brande, og det tvinger myndighederne til at opretholde beredskabet i hele Spanien.
Kan måske også interessere dig
Vi opdagede ikke selv strømafbrydelsen på redaktionen!
I dag er det ét år siden, at Spanien blev bragt på den anden ende af “El Apagón.”
CGPJ-præsident foreslår disciplinærsag mod dommer Peinado
Peinad anklages for at krænke politiets ære i Begoña Gómez-kendelse.
Arkæologisk udgravningssted Cenobio de Valerón
En perle af præhispanisk ingeniørkunst på Gran Canaria
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








