Hele landet i højeste alarmberedskab
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 26/07/2022 - 11:10
Katastrofe | AMIGOS
Nye brande i Andalusien, Valencia, Navarra og Castilla-La Mancha.
Tusindvis af mennesker er lige nu evakueret fra hus og hjem, og nogle har allerede mistet alt.
Denne weekend opstod der nye brande, og det tvinger myndighederne til at opretholde beredskabet i hele Spanien.
Kan måske også interessere dig
Turist-tsunamien: Når succesen bliver en trussel
Amsterdam - det internationale symbol på kampen mod overturisme.
Løsninger til os, der bøvler med at holde liv i blomsterne
Fif til fem planter, der trives i fuld sol.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








