Første forening til forsvar for borgerne mod skattevæsenet
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 30/09/2025 - 08:21
Samfund og Politik | AMIGOS
Foreningen kræver at skatteinspektørernes bonusser for inspektioner og bøder fjernes.
Den nye forening “Movimiento de contribuyentes en acción” - Bevægelse af skatteydere i aktion - blev præsenteret mandag i Madrid. Formålet er at forsvare virksomheder, selvstændige og privatpersoners rettigheder over for skattevæsenet og blandt andet afskaffe de bonusser, som skatteinspektørerne modtager.
Kan måske også interessere dig
Flygtninge er ikke kun en udgift, de beriger samfundet
Røde Kors afliver myter: Flygtninge tilfører Spanien social og økonomisk værdi.
EU skal ignorere amerikanske sanktioner mod dommere
Pedro Sánchez i direkte appel til Bruxelles.
Tajo de Ronda - En fis i en (flot) hornlygte
VIDEO: Stort anlagt sti imponerer mindre end en finansrådgiver ved en børnefødselsdag.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








