Forbudt at aflyse tog
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 15/12/2021 - 07:00
Fly & trafik | AMIGOS
TRAFIK: Statsadvokaten i Málaga indleder en sag mod Renfe, der har aflyst over 3.600 nærbanetog i år. For det er ikke tilladt, lyder argumentet.
Fagforeningen CGT har indgivet en klage, efter at direktøren for Renfe Andalucía den 11. november annoncerede, at man ville annullere 34 daglige togafgange fra den følgende dag.
Kan måske også interessere dig
Den europæiske bilindustri kræver en ny kurs fra EU
Overblik over industriens krav om bedre rammevilkår og konkurrenceevne.
Viljestyrke uden grænser: Carla mistede sine lemmer, men fandt en ny styrke
Carlas rejse fra mørke til et liv i farver.
Flere store oplevelser i Alcalá la Real (II)
Et besøg i det ædle Alcalá la Real vil gøre stort indtryk på dig.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








