Forbrugerministeriet indleder sanktionssag mod stor ejendomsmægler
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 27/03/2025 - 10:29
Feriebolig Bolig | AMIGOS
Firmaet sigtes for en udnyttende praksis over for lejere. Andre ejendomsmæglere undersøges også for at opkræve ulovlige gebyrer.
Denne nye sag føjes til de seneste måneders procedurer mod virksomheder, der administrerer udlejningsboliger.
Ministeriet for Sociale Rettigheder, Forbrug og 2030-agendaen har indledt en sanktionssag mod en stor, landsdækkende ejendomsmæglerkæde for mulig udnyttelse af lejere ved udlejning. Det omfatter blandt andet at tvinge lejere til at tegne forsikringer.
Kan måske også interessere dig
Myndighederne indleder sag mod ejendomsgigant for misbrug i tusindvis af lejekontrakter
Millionbøder i vente: Ny storoffensiv mod misbrug på det spanske lejeboligmarked.
Spansk politik i højspænding
Sánchez vil redegøre efter politiaktionen mod PSOE's hovedkvarter.
Naturmonumenter kan også være strande, og det er med god grund
Spanien har en overflod af naturmonumenter.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








