Flere dødsfald på vejene
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 06/04/2015 - 01:00
Fly & trafik
TRAFIK: Spanske veje er blevet farligere. Det viser den seneste opgørelse fra trafikstyrelsen, DGT.
Flere mennesker har mistet livet på de spanske veje i løbet af første kvartal af 2015 i forhold til samme periode sidste år.
Det skriver El País.
Kan måske også interessere dig
Elbiler og forsikring: Hvorfor er de dyrere?
Derfor betaler du overpris for din elbil-forsikring: syv afgørende faktorer.
Jo´s bar
Den sidste pirat-skanse i Cabo de Gata - måske verdens bedst bevarede hemmelighed ...
Hvad fejrer vi egentlig til Halloween?
VIDEO: Halloween og Día de los Muertos er virkelig noget, der fejres i Spanien, men hvorfor egentlig?
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















