Fjerner 148 biler om måneden
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 21/03/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
Flere og flere efterladte biler.
Byrådet i Las Palmas de Gran Canaria har gennem lokalpolitiet sidste år fået fjernet 1.779 køretøjer, der var efterladt på offentlig vej.
Kan måske også interessere dig
Andalusisk valgdag præget af forsinkelser: Flere valgsteder snøvlede med at få åbnet ...
Det andalusiske regionalvalg bød i går på uforudsete logistiske udfordringer lige fra morgenstunden.
Kærlighed, sangria og hårde kontanter: Derfor skal du tale om penge, før du gifter dig med en spanier
Uanset om du forelsker dig i den flotte receptionist eller smukke kvinde, så undgå det finansielle kulturchok før dit spanske drømmebryllup
Lille riskorn med store armbevægelser
Kom til paella-fest i Valencia, Paris, Oslo, Chicago og...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








