Feriedanskere med ondt i mavsen
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 26/07/2018 - 01:00
Turisme Sundhed & sygdom | AMIGOS
FERIE & SUNDHED: Det er ikke usædvanligt, at man under ferien får lidt ondt og heller ikke usædvanligt med overbehandlinger.
Alarmcentralen SOS har i årets første ferieuger oplevet et stærkt stigende antal henvendelser fra danskere, der bliver syge på ferien.
Kan måske også interessere dig
Første kombinerede tarm- og bugspytkirteltransplantation gennemført
Hospital 12 de Octubre skriver medicinhistorie med kompleks dobbelttransplantation.
Derfor kan spanske politikere - helt ustraffet - opføre sig som gadedrenge og rejekællinger
Partidiktaturerne bag det spanske “demokrati” er de perfekte rustninger …
Landets mest populære, smukke, vinterskønne, isolerede og højstliggende landsbyer
Er du klar, til at blive inspireret?
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








