Feriedanskere med ondt i mavsen
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 26/07/2018 - 01:00
Turisme Sundhed & sygdom | AMIGOS
FERIE & SUNDHED: Det er ikke usædvanligt, at man under ferien får lidt ondt og heller ikke usædvanligt med overbehandlinger.
Alarmcentralen SOS har i årets første ferieuger oplevet et stærkt stigende antal henvendelser fra danskere, der bliver syge på ferien.
Kan måske også interessere dig
Hantavirus-udbrud på krydstogtskib til Gran Canaria
Det ved vi om tragedien på MV Hondius. Men, hvad er hantavirus og, hvordan beskytter man sig?
Mellemøstlig krig truer spansk økonomi trods stærkt fundament
Nationalbanken advarer om energichok og eskalering af Irankrigen.
Gå ikke glip af historie, musik og flotte uniformer
Skal du forbi hovedstaden, kan du få en ekstra, gratis og ret spektakulær oplevelse.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








