Fagre nye verden...
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 27/05/2020 - 11:08
Coronavirus Fly & trafik | AMIGOS
TRAFIK: Vi danskere er vokset op med “den dybe tallerken”, men først her under krisen har mange i Spanien fået øje på cyklen. Det får nu myndighederne til at slå på tromme for at man bruger den tohjulede i byerne.
Trafikdirektoratet, DGT, lancerer nu en kampagne til at fremme brugen af cykel som tranportform i byerne.
Kan måske også interessere dig
Jetfuel Barometret
Få overblikket over fremtidens flymuligheder Spanien-Skandinavien. Denne uges tal viser den voksende volatilitet og det markante opadgående pres på priserne.
Den europæiske bilindustri kræver en ny kurs fra EU
Overblik over industriens krav om bedre rammevilkår og konkurrenceevne.
Fed tur nær Kongestien
Tag med på en knap så velkendt tur nær den ellers så velkendte Caminito del Rey.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








