Farvel til maskekrav i det fri
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 04/02/2022 - 10:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Regeringen vil fjerne forpligtelsen til at bære maske udendørs allerede i næste uge.
Ministerrådet vil tirsdag den 8. februar afskaffe kravet om at bære maske udendørs.
Kan måske også interessere dig
Turist-tsunamien: Når succesen bliver en trussel
Amsterdam - det internationale symbol på kampen mod overturisme.
Gammel favorit kan stadig få mit hjerte til at banke lidt hurtigere
Kongestien er altså et must, hvis man er i Sydspanien, og den tåler gentagelser.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








