Farvel til hjemmekarantæne ved konstateret corona-smitte
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 23/03/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Fra på mandag fjerner sundhedsvæsenet forpligtelsen til at isolere sig hjemme ved en positiv corona-test.
Selvom kravet om selvisolation i syv dage efter konstateret smitte bliver ophævet, anbefales det dog, at vedkommende skal hvile sig og ved udgang gøre det med en maske på og begrænse samværet med sine sociale kontakter mest muligt - især med mere sårbare personer.
Kan måske også interessere dig
Guardia Civil i spektakulær jagt - Fastholder renterne i geopolitisk usikkerhed - Harry Pottei indtager himlen over Sevilla
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Oplev Sagrada Familia i Barcelona på den bedste måde
Carmen og Jesús tager dig i hånden og deler deres egen gode oplevelse for nylig med dig.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








