Farvel til hjemmekarantæne ved konstateret corona-smitte
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 23/03/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Fra på mandag fjerner sundhedsvæsenet forpligtelsen til at isolere sig hjemme ved en positiv corona-test.
Selvom kravet om selvisolation i syv dage efter konstateret smitte bliver ophævet, anbefales det dog, at vedkommende skal hvile sig og ved udgang gøre det med en maske på og begrænse samværet med sine sociale kontakter mest muligt - især med mere sårbare personer.
Kan måske også interessere dig
Flygtninge er ikke kun en udgift, de beriger samfundet
Røde Kors afliver myter: Flygtninge tilfører Spanien social og økonomisk værdi.
Inspiration til syv spændende oplevelser i Catalonien
Ruterne og byerne er identiske med cykelløbet Voltas etaper i 2025.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








