Fartkameraer er en guldgrube
Skrevet af Pia Bruun, fre, 22/05/2015 - 01:00
Fly & trafik | AMIGOS
TRAFIK: Staten tjener fedt på, at du træder for hårdt på speederen. Fartbøder udgjorde sidste år hele 33 procent af færdselspolitiets samlede opkrævninger.
Hver tredje euro, der sidste år blev opkrævet af det spanske færdselspoliti, La Dirección General de Tráfico (DGT) skyldes for høj hastighed.
Kan måske også interessere dig
DGT-boss forsvarer den omstridte V-16-lanterne
″Det er et teknologisk fremskridt, vi bør være stolte af.″
Fodboldfest kun for eliten: Ekstreme priser gør VM-drømmen knusende umulig for den almindelige spanier
Her er regningen, der holder de spanske fans hjemme,
Vin i hanen - et af de mest populære pilgrimsstop
En særlig pause på Camino de Santiago.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








