Første turister på mandag!
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 12/06/2020 - 08:04
Coronavirus Samfund og Politik | AMIGOS
CORONA: Den spanske regering har nu taget det første skridt til at åbne for udenlandske turister.
Seneste status.
Kan måske også interessere dig
Flygtede unge vender hjem: 2008-krisens udvandrere søger mod Spanien igen
María er blandt de udvandrede spaniere, der forlader storbyer som New York og London.
Endelig udskrevet: Sidste hantavirus-patient forlader sygehuset i Madrid
Hantavirus-udbruddet er nu officielt under kontrol.
Velkommen til den perfekte efterårsferie på Kanarieøerne - med eller uden børn
En verden af eventyr venter, når mange danskere har ferie i næste uge.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








