Første turister på mandag!
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 12/06/2020 - 08:04
Coronavirus Samfund og Politik | AMIGOS
CORONA: Den spanske regering har nu taget det første skridt til at åbne for udenlandske turister.
Seneste status.
Kan måske også interessere dig
Her kan du stemme til det andalusiske valg i morgen
Den går nok ikke, at du her som Else sniger dig ind i valglokalet - men, det vil være en god protest!
Feijóo frier til Sánchez' partnere med løfte om lynvalg og en Vox-fri zone
Strategisk skakspil i Madrid: Kan baskere, catalonere og PP vælte regeringen uden Vox?
Smuttur (eller lidt længere) i bjergene i Mijas - vil du med?
Mange fede kombinationer på Mijas-bjerget.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








