Først med virus-sikre strande
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 06/05/2020 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
TURISME: Fuengirola er helt fremme i skoene og først med en plan om at bruge teknologi til at kontrollere antallet af mennesker i det offentlige rum.
Fuengirola vil være det første byråd i Spanien, der bruger ny teknologi til at kontrollere kapaciteten på strande og offentlige rum.
På den måde kan hver enkelt bruge vælge det område på stranden, hvor der "lige nu" er bedst plads.
Kan måske også interessere dig
Hvad betyder dommen for dig som ferieboligudlejer?
Vigtig dom for udlejere i Spanien, hvor Højesteret afviser statsligt register.
Eventyr i Marokko på motorcykel og med ørkenskib
Carmen med magiske oplevelser i det grønne og røde land.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








