Færre får spansk pas
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 20/11/2014 - 01:00
Samfund og Politik
SAMFUND: Andre europæiske lande tager en større del af de nye borgere. Tendensen er den samme i Danmark.
Antallet af udlændinge, der får spansk statsborgerskab, er faldet med næsten en femtedel fra 2011 til 2012, og tendensen fortsætter i 2013. Derimod har EU som helhed i samme periode oplevet en stigning på 4,8 procent, fremgår det af nye tal fra EU's statistiske kontor Eurostat.
Kan måske også interessere dig
EU skal ignorere amerikanske sanktioner mod dommere
Pedro Sánchez i direkte appel til Bruxelles.
Millionindsats på arbejdsmarkedet: 12,6 millioner euro skal sende 12.000 spaniere i »grøn aktivering«
Massiv investering i uddannelse til klimasikring og grøn omstilling.
En helt anderledes gastronomisk rejse
Oplev 10 unikke restauranter i de 10 største spanske byer, der alle bryder med de klassiske madtraditioner.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















