EU-energiministrene enige om reduktion af 5-10 procent i elforbruget
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 03/10/2022 - 07:00
Penge & Forbrug Samfund og Politik | AMIGOS
Vedtaget blev også ‘solidaritetsskatten’ for olie- og gasselskaber samt et loft over prisen på vedvarende energi.
EU-landene skal reducere elforbruget med 5-10 procent i efteråret og vinteren ved at spare i de spidsbelastningstimer, som de hver især vælger.
Kan måske også interessere dig
Levende historie med unik bjergarkitektur - Millionhjælp efter skovbrande - Ryanair med rekordoverskud
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Begoña Gómez udleverer sit pas til dommer Peinado
″Det overskrider grænsen for det rimelige″.
Flere grotter end Zugarramurdi ...
Besøg grotterne, som kun få kender til, og som rummer store mysterier.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








