EU-energiministrene enige om reduktion af 5-10 procent i elforbruget
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 03/10/2022 - 07:00
Penge & Forbrug Samfund og Politik | AMIGOS
Vedtaget blev også ‘solidaritetsskatten’ for olie- og gasselskaber samt et loft over prisen på vedvarende energi.
EU-landene skal reducere elforbruget med 5-10 procent i efteråret og vinteren ved at spare i de spidsbelastningstimer, som de hver især vælger.
Kan måske også interessere dig
Mellemøstlig krig truer spansk økonomi trods stærkt fundament
Nationalbanken advarer om energichok og eskalering af Irankrigen.
Efter Zapatero-chok: PSOE bløder vælgere til Sumar, mens PP kun stiger svagt
Ny DYM-prognose viser de politiske vinde i Spanien.
Flydende lakrids og Den Korte Elevator
Før miniferiens sidste tur nappede vi en bette skarp til morgenmad.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








