EU-energiministrene enige om reduktion af 5-10 procent i elforbruget
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 03/10/2022 - 07:00
Penge & Forbrug Samfund og Politik | AMIGOS
Vedtaget blev også ‘solidaritetsskatten’ for olie- og gasselskaber samt et loft over prisen på vedvarende energi.
EU-landene skal reducere elforbruget med 5-10 procent i efteråret og vinteren ved at spare i de spidsbelastningstimer, som de hver især vælger.
Kan måske også interessere dig
Flygtede unge vender hjem: 2008-krisens udvandrere søger mod Spanien igen
María er blandt de udvandrede spaniere, der forlader storbyer som New York og London.
Spanske læger lammer sundhedsvæsenet igen i juni
Femte storstrejke i år er en realitet. Det skal du vide.
I sporet på pilgrimme med historie og skøn natur
Lille by i Navarra med utroligt meget på hjerte.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








