Endelig udskrevet: Sidste hantavirus-patient forlader sygehuset i Madrid
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 18/06/2026 - 06:42
Sundhed & sygdom | AMIGOS
Hantavirus-udbruddet er nu officielt under kontrol.
Der er ikke længere nogen patienter indlagt med hantavirus i Spanien. Det bekræfter det spanske sundhedsministerium, efter den sidste coronalignende isolation på Hospital Central de la Defensa Gómez Ulla i Madrid nu er ophævet.
Kan måske også interessere dig
Spanske læger lammer sundhedsvæsenet igen i juni
Femte storstrejke i år er en realitet. Det skal du vide.
Levende historie med unik bjergarkitektur - Millionhjælp efter skovbrande - Ryanair med rekordoverskud
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Jul for fuld skrue - også i sparetider
VIDEO: Julelys i Spanien er en verden for sig, og selvom der er energikise og sparekrav, skal der stadig julehygges.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








