Endelig en løsning til boligejere
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, ons, 25/09/2019 - 10:23
Bolig | AMIGOS
BOLIG & POLITIK: Det er ikke nogen amnesti, men næsten. Flere hundrede tusinde boliger bliver nu lovliggjort, og dermed ender et forfærdeligt limbo, mange boligejere har stået i.
Den andalusiske regering vedtog i går et længe ventet lovforslag, som betyder lovliggørelse af op mod 327.000 huse, der ikke har byggetilladelse, ibrugtagningstilladelse eller på anden måde er opført uden for lovens rammer.
Mange af dem har ikke kloakering, vand eller elektricitet.
Kan måske også interessere dig
Lejerne varsler hedt forår – kræver nyt dekret
Varsling om en ″forårsoffensiv″ af mobiliseringer over hele landet for at tvinge regeringen til at handle hurtigt.
Spanien aktiverer nødplan for sommervarmen
Sundhedsministeriet slår alarm: Ekstrem varme i Spanien er nu en trussel mod den offentlige sikkerhed.
Solsikkens land inviterer til efterårsflor
Spanien farves lige nu gul af solsikkeblomster.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








