Ekspert: Brug masken og drop byturen
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 13/07/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
Immunolog advarer om ny smittebølge og opfordrer til 'social karantæne' og maskebrug.
Formanden for det spanske selskab for immunologi, SEI, Marcos López Hoyos, opfordrer til at bære maske indendørs og advarer om, at "om to eller tre uger vil der være mange hospitalsindlæggelser" og hospitalerne får vanskeligt ved at følge med som følge af den syvende bølge.
Kan måske også interessere dig
Hotelpriser tvang tusinder til at sove på gaden under pavens besøg
Kreativt overnatnings-kaos i Madrid: Soveposer, natbusser og gymnastiksale redder budgettet
Montserrate-paladset: Prisbelønnet romantik fra det 19. århundrede
Steder her byder på historie, natur og vildt flotte bygninger, der kun er lidt løgn...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








