Ejendomsmæglere opkræver stadig ulovligt gebyrer fra lejere
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 14/07/2023 - 07:00
Bolig | AMIGOS
Fire ud af ti overholder ikke reglerne i den nye boliglov.
Det er ikke sådan lige til, når der bliver lavet om på reglerne. Særligt ikke, hvis det handler om at ændre på en praksis, der længe har været normen:
At opkræve gebyr fra lejere og ikke fra ejere.
Kan måske også interessere dig
Boligdrømmen under pres: Store investorer mangedobler deres ejendomme
Klientellet er skiftet ud på notarkontorene ...
Myndighederne føler sig magtesløse mod narkotrafikken
Årsrapport tegner dystert billede af situationen i Andalusien.
Gå ikke glip af historie, musik og flotte uniformer
Skal du forbi hovedstaden, kan du få en ekstra, gratis og ret spektakulær oplevelse.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








