Ejendomsmæglere opkræver stadig ulovligt gebyrer fra lejere
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 14/07/2023 - 07:00
Bolig | AMIGOS
Fire ud af ti overholder ikke reglerne i den nye boliglov.
Det er ikke sådan lige til, når der bliver lavet om på reglerne. Særligt ikke, hvis det handler om at ændre på en praksis, der længe har været normen:
At opkræve gebyr fra lejere og ikke fra ejere.
Kan måske også interessere dig
Boligpriserne sprænger rammerne: Historiske rekorder i flere spanske regioner
Madrid runder 4.000 euro per kvadratmeter, mens Sydspanien følger trop.
Historisk milepæl: Kronprinsesse Leonor træder i karakter som fremtidens militære overhoved
VIDEO: Leonor stjal rampelyset ved militærets store festdag
Fed og halvhård tur til antennerne
Tag med til toppen af Benalmádena.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








