Ejendomsmæglere opkræver stadig ulovligt gebyrer fra lejere
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 14/07/2023 - 07:00
Bolig | AMIGOS
Fire ud af ti overholder ikke reglerne i den nye boliglov.
Det er ikke sådan lige til, når der bliver lavet om på reglerne. Særligt ikke, hvis det handler om at ændre på en praksis, der længe har været normen:
At opkræve gebyr fra lejere og ikke fra ejere.
Kan måske også interessere dig
Spaniens økonomi overrasker
Underskuddet for 2025 lander lavere end ventet.
Den europæiske bilindustri kræver en ny kurs fra EU
Overblik over industriens krav om bedre rammevilkår og konkurrenceevne.
Gaudís Casa Batlló viser sit sande ansigt efter imponerende restaurering
3,5 millioner euro-projekt genopretter modernistisk mesterværks skjulte facade og hemmelige patio.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








