Efterlad aldrig nogen i bilen
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 23/06/2022 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
VIDEO: Dagene er blevet lunere, og det betyder også, at vi endnu engang lige råber lidt op her! Efterlad aldrig hverken hunde eller børn i bilen. Dyrlæge leger testperson.
Sol, skyfrit og en brandvarm bil. Der findes ingen undskyldning, venner! At efterlade noget som helst levende i bilen er helt vanvittigt.
Også selvom du holder i skyggen og åbner et vindue på klem.
Kan måske også interessere dig
Flygtede unge vender hjem: 2008-krisens udvandrere søger mod Spanien igen
María er blandt de udvandrede spaniere, der forlader storbyer som New York og London.
Ugen set i bakspejlet
I denne artikel får du links til alle ugens nyheder.
Tajo de Ronda - En fis i en (flot) hornlygte
VIDEO: Stort anlagt sti imponerer mindre end en finansrådgiver ved en børnefødselsdag.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








