Efterlad aldrig nogen i bilen
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 23/06/2022 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
VIDEO: Dagene er blevet lunere, og det betyder også, at vi endnu engang lige råber lidt op her! Efterlad aldrig hverken hunde eller børn i bilen. Dyrlæge leger testperson.
Sol, skyfrit og en brandvarm bil. Der findes ingen undskyldning, venner! At efterlade noget som helst levende i bilen er helt vanvittigt.
Også selvom du holder i skyggen og åbner et vindue på klem.
Kan måske også interessere dig
Alle overrasket og ikke et øje tørt
Så fik Danmark beskeden om en ny regering i går aftes under de mest romantiske forhold på kongeskibet i H.C. Andersens Odense …
Da Iberia gav paven grå hår, og kong Felipe måtte redde dagen
Pave Leo gik standsmæssigt ombord på Iberia-flyet, men måtte dog hurtigt gå ned igen ...
Tag med til maurisk/kristen fest - der kommer virkelig gang i den!
VIDEO: Spændende program med underholdning for alle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








