Efterlad aldrig nogen i bilen
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 23/06/2022 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
VIDEO: Dagene er blevet lunere, og det betyder også, at vi endnu engang lige råber lidt op her! Efterlad aldrig hverken hunde eller børn i bilen. Dyrlæge leger testperson.
Sol, skyfrit og en brandvarm bil. Der findes ingen undskyldning, venner! At efterlade noget som helst levende i bilen er helt vanvittigt.
Også selvom du holder i skyggen og åbner et vindue på klem.
Kan måske også interessere dig
Alle overrasket og ikke et øje tørt
Så fik Danmark beskeden om en ny regering i går aftes under de mest romantiske forhold på kongeskibet i H.C. Andersens Odense …
Florentino Pérez vinder præsidentvalget i Real Madrid
Medlemmerne bliver medejere, og Mourinho vender tilbage i gigantisk milliardprojekt.
Fif til eventyr med brusende floder, kølige bajere og prinsesse med fiskehale
Har du smag på eventyr og egen bil, må jeg på det kraftigste anbefale denne tur.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








