Efterlad aldrig nogen i bilen
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 16/06/2021 - 10:18
Samfund og Politik | AMIGOS
DYREVELFÆRD: Dagene er blevet lunere, og det betyder også, at vi endnu engang lige råber lidt op her! Efterlad aldrig hverken hund eller børn i bilen. Men hvad må du gøre, hvis andre gør det?
Sol, skyfrit og en brandvarm bil. Der findes ingen undskyldning, venner! At efterlade noget som helst levende i bilen er helt vanvittigt.
Også selvom du holder i skyggen og åbner et vindue på klem.
Kan måske også interessere dig
NATO’s juridiske spændetrøje: Kan et medlemsland overhovedet smides ud?
Vedvarende overskrifter om eksklusion raser og skaber uro. Men det er vigtigt at skille politisk retorik fra de juridiske realiteter i Atlanterhavstraktaten.
″Jeg bliver siddende til 2027 og længere endnu″
Kampklar Sánchez slår dagsordenen fast efter interne svipsere.
Kunstvandring i Madrids uforlignelige kulturlandskab
Et ordentligt skud kultur uden alt for mange meter i fødderne.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








