Dyrere at leje
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 23/01/2015 - 01:00
Bolig
BOLIG: Nogle steder er det blevet over 10 procent dyrere at leje siden 2014 - andre steder er billigere.
I dag koster det mere at leje end for et år siden, men det ser ud til, at lejemarkedet er blevet mere stabilt. Men hvor er det blevet dyrere at leje, og hvor har lejerne fået mere at rutte med i løbet af det seneste år? Der er stor forskel.
Kan måske også interessere dig
Boligmarkedet knækker midt over: Priserne falder i halvdelen af Spanien
Tocifrede prisfald rammer spanske byer.
Flertal i Kongressen kræver Pedro Sánchez’ afgang og tillidsafstemning
PP har både Vox og catalanske separatister med i fælles front mod Sánchez.
Med Ebbe Eastwood på eventyr i bjergene
Mange anbefalinger fra Amigos-eksperterne.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















