Drama ved den den franske grænse
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 07/05/2020 - 09:45
Coronavirus Turisme | AMIGOS
CORONA & REJSER: Et af vores Amigos-par har her til morgen sendt en advarsel til andre Amigos, der måtte være på vej til Danmark i bil.
"Vi var nær aldrig kommet ind i Frankrig!"
Sådan lyder meldingen fra en af vores Amigos her til morgen, der netop nu er på vej til Danmark. Vi giver ordet videre:
Kan måske også interessere dig
Historisk nedrivning i gang: Nu fjernes grænsehegnet til Gibraltar
Gibraltar-aftalen nærmer sig: Grænsekontrollen er allerede sat ud af spil på grund af byggearbejde
Boligmarkedet i knæ: En generationskamp ved valgurnerne
Turistlejligheder eller lokalsamfund? Det store opgør om de andalusiske bymidter
La Vuelta etape 11 (næsten) til fods
VIDEO: Vi dropper både cykler og bil og knækker Bilbao-etapen i La Vuelta midt over.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








