Indenrigsminister præsenterer spansk pendant til Mit-ID
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 01/11/2022 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
VIDEO: ″Digitalt id-kort bliver en decideret revolution”.
Indenrigsminister Fernando Grande-Marlaska meddeler, at borgere i Spanien snart får det lettere, da man planlægger at gøre mødet med det offentlige en hel del lettere.
Kan måske også interessere dig
75 % af de spanske lønmodtagere føler sig underbetalt
Ny foruroligende rapport viser rekordhøj utilfredshed på arbejdsmarkedet
Den ubekvemme sandhed om Spaniens økonomi
To ansigter i det spanske BNP- og beskæftigelsesboom.
Bureaukrati forhindrer Madrids mindste og mest affolkede landsby i at vokse
Til gengæld måske én af de mest naturskønne med blot 40 indbyggere.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








