Indenrigsminister præsenterer spansk pendant til Mit-ID
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 01/11/2022 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
VIDEO: ″Digitalt id-kort bliver en decideret revolution”.
Indenrigsminister Fernando Grande-Marlaska meddeler, at borgere i Spanien snart får det lettere, da man planlægger at gøre mødet med det offentlige en hel del lettere.
Kan måske også interessere dig
Hvilke konsekvenser kan regeringsgrundlaget få for Spaniens-danskerne?
Noget tyder på, at intet bliver billigere ...
Den bitre sandhed bag de rekordhøje sukkerpriser
Læs om baggrunden for den nuværende krise på sukkermarkedet og de bagvedliggende årsager til de stigende fødevarepriser.
Intet hav, men masser af vand, kyster og blå flag
Forfriskende sommerferie på et overraskende sted.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








