Indenrigsminister præsenterer spansk pendant til Mit-ID
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 01/11/2022 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
VIDEO: ″Digitalt id-kort bliver en decideret revolution”.
Indenrigsminister Fernando Grande-Marlaska meddeler, at borgere i Spanien snart får det lettere, da man planlægger at gøre mødet med det offentlige en hel del lettere.
Kan måske også interessere dig
″Jeg bliver siddende til 2027 og længere endnu″
Kampklar Sánchez slår dagsordenen fast efter interne svipsere.
Tartar de atún
Et glas køligt hvidvin passer perfekt til både køkkenhyggen, retten og det varme vejr.
Lille riskorn med store armbevægelser
Kom til paella-fest i Valencia, Paris, Oslo, Chicago og...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








