Det tjener borgmestrene
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 18/10/2021 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
POLITIK & SAMFUND: Nogle tjener ikke en dyt, mens andre tjener mere end landets premierminister.
Ingen i Spanien når dog den danske statsministers løn til sokkeholderne. Men., det har vist heller aldrig været en guldgrube at engagere sig politisk. Målt alene på lønnen.
Kan måske også interessere dig
Læs alt om flyselskabet Plus Ultras brogede historie
Fra tvivlsom opstart til hemmelige returkommissioner: Alt om Plus Ultra og Zapatero-familien.
DGT advarer mod massive køer: Sådan slipper du nemmest gennem 1. maj-trafikken
Trafikdirektorat, DGT, har iværksat en storstilet trafikoperation i forbindelse med 1. maj-helligdagene.
Rigtig go’e grunde til at besøge Madrid i efteråret
Den smukke hovedstad er fyldt med alt, hvad hjertet kan begære - og lidt til!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








