Det tjener borgmestrene
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 18/10/2021 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
POLITIK & SAMFUND: Nogle tjener ikke en dyt, mens andre tjener mere end landets premierminister.
Ingen i Spanien når dog den danske statsministers løn til sokkeholderne. Men., det har vist heller aldrig været en guldgrube at engagere sig politisk. Målt alene på lønnen.
Kan måske også interessere dig
Her er de vigtige datoer og tidsfrister for Andalusiens nye regering
I Spanien kan man ikke danse om en ny reegrigsdannelse, sålænge man vil ...
Spanien i denne uge
Overblik kultur og underholdning, politik og erhverv samt mærkedage.
Tag med til (nogle af) Mallorcas smukkeste byer
En sand perlerække af smukke landsbyer. Tag med!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








