“Det er OK” - “Heldigvis da”
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 02/02/2022 - 09:50
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Nogle tilfældige spanieres reaktion på det fortsatte udendørs maske-påbud.
På min morgentur med hunden, kommer jeg forbi sundhedscentret i Las Lagunas, Mijas, og vidende om, at det udendørs maske-påbud var blevet forlænget tirdag aften i Kongressen, var det jo let at få en snak med dem, der stod og ventede på at komme ind til behandling i sundhedscentret.
Kan måske også interessere dig
Ugen set i bakspejlet
I denne artikel får du links til alle ugens nyheder.
Vand og eventyr midt i uspoleret natur
Oplev Cádiz' indre kyster, som er spækket med guf for hele familien.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








