“Det er OK” - “Heldigvis da”
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 02/02/2022 - 09:50
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Nogle tilfældige spanieres reaktion på det fortsatte udendørs maske-påbud.
På min morgentur med hunden, kommer jeg forbi sundhedscentret i Las Lagunas, Mijas, og vidende om, at det udendørs maske-påbud var blevet forlænget tirdag aften i Kongressen, var det jo let at få en snak med dem, der stod og ventede på at komme ind til behandling i sundhedscentret.
Kan måske også interessere dig
Tidligere premierminister Zapatero sigtet for hvidvask og kriminel organisation
Historisk korruptionssag ryster Spanien: Zapateros kontor ransaget efter alvorlige anklager om korruption
Jul med sandkrybbe, livemusik, lækkert klima og måske surfende julemænd
Las Palmas de Gran Canaria kan lidt af det hele.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








