“Den primære sundhedspleje er blevet forsømt i årevis”
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 22/11/2022 - 07:00
Sundhed & sygdom | AMIGOS
INDSIGT: Formanden for lægerne peger på manglen på personale og arbejdsfordelingen som de største problemer i hele Spanien. Strejke startede i går.
Der er egentlig ikke så meget forskel på problemerne i den danske og spanske sundhedssektor. Ifølge den seneste CIS-analyse er befolkningens bekymringer om sundhedssektoren da også steget mere end bekymringerne for den økonomiske situation.
Kan måske også interessere dig
Slut med hobbykniven på apoteket
Spanien digitaliserer medicinkontrollen og afskaffer 50 år gammelt ritual.
EU sætter punktum: Ingen garanti for gratis rullekuffert i flykabinen
Spanien stemte imod: Nyt EU-kompromis freder flyselskabernes bagagegebyrer.
Øde ø-hop til mere ukendte, spanske perler
Inden du smider penge efter dyre flybilletter til Caribien, så tjek, hvad vi har her i Spanien. Måske bliver du overrasket...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








