“Den primære sundhedspleje er blevet forsømt i årevis”
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 22/11/2022 - 07:00
Sundhed & sygdom | AMIGOS
INDSIGT: Formanden for lægerne peger på manglen på personale og arbejdsfordelingen som de største problemer i hele Spanien. Strejke startede i går.
Der er egentlig ikke så meget forskel på problemerne i den danske og spanske sundhedssektor. Ifølge den seneste CIS-analyse er befolkningens bekymringer om sundhedssektoren da også steget mere end bekymringerne for den økonomiske situation.
Kan måske også interessere dig
DGT skærper kontrollen: Det betyder de nye regler for seniorbilister i Spanien
Her er de tre afgørende ændringer, som du bør kende. Specielt, hvis du er over 70 år.
Andalusiens røde guld: Ældgammel fisketradition har skabt et massivt turist-boom
Fra hav til tallerken: Sådan blev Almadraba-tunen Sydspaniens største gastronomiske trækplaster.
Blomstrende mandeltræer i Valencia er et fantastisk syn
Oplev en sand eventyrverden.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








