De nuværende kommunalbestyrelser har blæst på loven
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 15/05/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
Det passer ikke så godt ind i valgkampen, at borgernes rettigheder begrænses og bøder uddeles.
Det er ikke så meget anderledes end med det kommunalt styrede lokalpoliti, der ikke giver bøder for cykler eller elektriske løbehjul på fortovene.
“Hvis vi håndhæver loven og giver bøder, mister vi vælgere". Sådan lyder suppedasen inde i de regerende politikeres hjerner…
Kan måske også interessere dig
Sigtelsen af Zapatero truer med at vælte regeringen
Politisk jordskælv i Madrid: Eks-premierminister anklages for internationalt svindelnetværk.
ECB i historisk rente-dilemma
Frygten for 2011-fejlen spøger midt i ny økonomisk krise, der kan være afgørende for boligejere i Spanien.
Når vi skal passe barnebarnet
VIDEO: Du kender sikkert den dér med at skulle finde på. Og det duer ikke rigtigt at spise af med en is hver gang…
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








