Danskere gnasker dobbelt så meget ost som spaniere
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 20/03/2023 - 07:00
Mad & Vin | AMIGOS
Vi er blandt de mest osteglade i Europa.
Vi danskere elsker ost - ganske enkelt. Og selvom Middelhavslandene nok er mere kendt for at lave forskellige lækre oste, så er det mere os nordpå, der sætter tænderne i dem.
Kan måske også interessere dig
Mænd med pincetter blokerer for den ultimative smagsoplevelse
Michelin-stjerner eller drengestreger? Vi mangler kvinderne i de spanske topkøkkener.
Livet bag sluserne: 21 dages isolation på Gómez Ulla
Sagen har vakt stor opsigt, da den involverer aktiveringen af de strengeste sundhedsprotokoller i Spanien..
På tur i de brændte skovområder i Mijas’ bjerge
Dystert, men på sin måde også både smukt og livsbekræftende.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








