Danskere gnasker dobbelt så meget ost som spaniere
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 20/03/2023 - 07:00
Mad & Vin | AMIGOS
Vi er blandt de mest osteglade i Europa.
Vi danskere elsker ost - ganske enkelt. Og selvom Middelhavslandene nok er mere kendt for at lave forskellige lækre oste, så er det mere os nordpå, der sætter tænderne i dem.
Kan måske også interessere dig
WOMAD Cáceres 2026: Et kulturelt FN-flag vajer over den historiske by
Musik, kultur, kunst og gastronomi væver i år det symbolske flag for den 33. udgave af WOMAD Cáceres.
Flypris Indekset: Spanien - Danmark
Her kan du se, hvorledes flypriserne har udviklet sig fremadrettet.
10 rigtigt go’e grunde til at besøge Spaniens smukke hovedstad i efteråret
Madrid er fyldt med alt, hvad hjertet kan begære - og lidt til!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








